zondag 8 maart 2015

Eerste week van de stage Dave Haerden

Hallo iedereen,

ik ga het in dit bericht hebben over mijn eerste stage week in Malta.




Mijn stage plaats is Farsons en ligt in Mdina Road, Mriehel BKR 3000, Malta. en ik werk in de Energy center

De eerste dag

Toen Dave en ik op het bedrijf kwamen zijn we rechtstreeks begonnen met een rondleiding van een persoon genaamd Joe. Deze persoon was een oude werknemer die al sinds zijn 17 de bij farsons werkt, hij is nu op pensioen en geeft nog altijd gratis rondleidingen in het bedrijf. Na een lange maar interessant rondleiding moesten Dave en ik onze papieren in orde laten maken en kregen we nog een rappe veiligheidscursus, je merkt wel dat dit een zeer professionele bedrijf is aan de hand van de veiligheid en hun streefdoelen deze zijn innovatie, besparing, efficiëntie.

De rest van de week

De andere dagen van de week waren op het begin redelijk saai omdat we de hele dagen uitleg kregen over de boilers compressors, koelers.... Maar dit veranderde redelijk rap toen ik voor werk vroeg, ik mocht vanaf donderdag beginnen met wat onderhoudswerk te doen, dit heb ik gedaan met een Deense student  die maar liefst 9 maanden in Malta stage doet. Ik moet echt zeggen dat je hier in Malta goed ontvangen wordt en dat iedereen zeer vriendelijk is en sociaal, dit geeft daarom een goede werksfeer. Ik moet wel aan het werktempo aanpassen wat hier gaat alles een stuk rustiger en ze hebben het niet graag als je te snel werkt. Voor de rest heb ik een zeer goede tijd gehad veel bijgeleerd en al veel vrienden gemaakt. Laten we hopen dat de rest van de weken ook zo goed zullen verlopen!!!!!!!!

Hier zijn nog wat foto's van het werk ;)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten