dinsdag 17 maart 2015

tweede stage week van Dave Haerden

Hallo iedereen,

ik ga het in dit bericht hebben over mijn tweede stage week in Malta.

Deze week is echt omgevlogen, ik heb serieus wat werk gehad omdat de compressor en de motor moesten gedemonteerd worden. ik heb ook mogen werken aan een van de boilers, omdat deze in de zomer op volle toeren moeten draaien want dan is er meer productie. De leerkrachten zijn ook nog bij ons langs geweest om te komen kijken hoe het met ons gaat. ik heb het hier echt naar mijn zin, ik krijg schoon werk en mag ook al veel zelfstandig doen, dit maakt het werk boeiend en laat de tijd ook sneller voorbij gaan ;) 
tot volgende week!!!!!!
de leerkrachten op bezoek samen met mijn ploegbaas
nieuwe leiding die ik heb moeten plaatsen op een boiler

klein motortje moeten verplaatsen.....

elektrische kranen hebben ze niet, hier gebeurt alles met de hand :/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten