maandag 16 maart 2015

Tweede stageweek van Kenny Proesmans

                                                       
Dag allemaal

Er is alweer 1 weekje om ....weer tijd voor wat te bloggen ;)
We zitten nu al halfweg. Ik vind het hier geweldig! De mensen zijn enorm sociaal en vriendelijk.

Hieronder zien jullie wat foto's van mijn tweede werkweek bij HOTSET.

Dit is de werkplaats van de onderhoudsploeg


Dit zijn de onderdelen van een robot die ik
heb afgenomen. Hervan moet ik een project maken .
Bij deze robotarm heb ik de belangrijke onderdelen
moeten afhalen , zoals
de robotarm, transfo en het sturingpaneel
Hier heb ik hetzelfde moeten doen
dan bij de andere industriële compressor
Dit is de binnekant van een industriële compressor.
Ik heb de filters moeten schoonmaken
 wegens het niet meer goed functioneren
















Tot volgende week!!

Grtjs Kenny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten