dinsdag 10 maart 2015

Hallo iedereen ,

De eerste werkweek is voorbij gevlogen. Maandag had ik eerst een afspraak met Joseph Restall de directeur van het bedrijf. Hij heeft me alles uitgelegd over het bedrijf en wat me te wachten staat de komende maand. De eerste 2 weken zal ik met 2 mensen ( Desmond en christian ) werken in het hotel intercontinental. Dit is een project dat ver op zijn einde is. Daarna zal ik met een groep van 7 personen aan een nieuw project beginnen. Eenmaal alles uitgelegd heb ik een rondleiding gekregen , en hebben ze me mijn werkuren gezegd : van 8.00 u tot 3.30 u

 Dinsdag heb ik Christian en Desmond ontmoet, ze zijn allebei zeer vriendelijk. Ze hebben me dan in het hotel laten zien wat ik deze week vooral zal moeten doen. Testen en nameten van de aircosystemen en aansluiten van UTP kabels. Foto's volgen nog :D

Groetjes vanuit Malta

Geen opmerkingen:

Een reactie posten