zaterdag 7 maart 2015

Eerste stageweek van Rahimi Mahdi

Ik aan de ingang van Seiffert.
Seiffert ligt helemaal in het oosten van Malta. Seiffert ligt in een industrie waar ook Playmobil gevestigd is.


De eerste week van mijn stage vond ik redelijk goed, behalve..
ik heb geen WC,dus wow wow kijk maar.
Iedereen heeft zijn eigen WC met slot op!! Hoe gek is dat!!!!
Ik gebruik een gemeenschappelijke wc maar zonder toiletpapier..die moet ik zelf meebrengen!



Ik werk van 8:00 tot 14:00,maar ik moet wel om 5:00 s'morgens wakker worden zodat ik op tijd daar kan geraken.
De collega's hier zijn heel vriendelijk en behulpzaam!
Hieronder zie je een deel van mijn werkstukken die ik gemaakt heb.
Voorlopig werk ik nog met 'oudere' conventionele machines. Volgende week mag ik op de CNC machines werken.



Kijk eens naar deze foto...juist viio...


Grtjs uit Malta en tot binnenkort!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten